loading...
خیال من
hadiseh بازدید : 266 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (44)

شروع میکنم...

بی مقدمه...

آدما عجیبن!خیلی عجیب...

گاهی وقتا که به رفتار آدما توجه میکنم و دقیق میشم مغزم سوت میکشه!

یه عالمه سوال تو ذهنمه...

چرا انقدر متفاوتیم؟چرا انقدر خوبی و بدی وجود داره؟

چرا بعضیا واسه بقیه ارزش قائلن و بهشون اهمییت میدن؟چرا بعضیا بر عکسن؟!!

کلی سوال تو ذهنمه...کلی دغدغه...

نمیدونم جوابی واسشون پیدا میکنم یا نه!اصلا جوابی هست که من پیداش کنم؟!

خیلی حرف دارم!

یواش یواش

 

امضاء:حدیثه


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MASOOME در تاریخ 1392/01/18 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

راستی اگه آنلاینو دوشنبه شب بذارم.مشکلی نداری؟؟؟ دوشنبه ساعت 9.؟؟؟

نه عزیز...ایشالله که میتونم بیامشکلک

این نظر توسط MASOOME در تاریخ 1392/01/18 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

امروز باهات حرف نزدم دلم برات تنگیده!!!
راستی پست جدید گذاشتم.

آره منم واقعا دلم برات تنگ شده بود...شارژ هم ندارم بهت اسمس بدم
حتما میام سر میزنم رفیقشکلک

این نظر توسط MASOOME در تاریخ 1392/01/18 و 13:16 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااااااااااااااام حدیثه جون. چطوری؟؟؟
نمیخوای پست جدید بذاری؟؟؟

سلااااااااام رفیق...خوبم اگه بذارن
ذهن آشفتگی هام زیادن
باید انتخاب کنم ببینم کدومو بذارم که بهتر باشه...

این نظر توسط آسمان در تاریخ 1392/01/18 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

سلام حدیثه جون...

من چندروز پیش لینکت کرده بودم ولی نمیدونم چراثبت نشده!!!نمیدونم چکارش کنم!!!...


خوووب باشی...

سلام رفیق آسمانی...
مثل اینکه اونایی که بلاگفا دارن نمیتونن لینک کنن!نمیدونم چرا اینجوریه
اشکالی نداره
همین که بهم سر میزنی برام ارزشمندهشکلک

این نظر توسط آسمان در تاریخ 1392/01/18 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

تاییدش کردم...دوس داشتی بیاببین...

خوووشال میشم دوباره حضورگرمتوداشته باشم...


خوووب باشی...

حتما میام رفیقشکلک

این نظر توسط آسمان در تاریخ 1392/01/18 و 0:22 دقیقه ارسال شده است

چه بد...بعضیاچه کارایی میکنناااا...


نمیدونم...همین جوری کامنتشوتاییدنکردم...

ولی حالا که گفتی...خب منم تاییدش میکنم...ولی هنوزتو شوکماااا...

خوووب باشی...



از شوک بیا بیرون رفیقشکلک

این نظر توسط MASOOME در تاریخ 1392/01/16 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

راستی بایت اینکه به وبم سر زدی ممنوووووووونم ازت...شاد باشی...فعلا...
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

خواهش رفیق وظیفه بود
خدانگهدارتشکلک

این نظر توسط MASOOME در تاریخ 1392/01/16 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

حدیثه جون سلااااااااااااااااام... اومدم یه حالی ازت بپرسم و برم!!!!نمیدونم چرا یه دفعه دلم گرفت!!!!

سلااااااااااااااااااام معصومه جان....بدک نیستم ممنووون ازت
چرا دلت گرفته رفیق؟
ایشالله حال دلت خوب باشه

این نظر توسط مینا اکبری در تاریخ 1392/01/16 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

چرا پست جدید نمیذارییییییین؟؟؟؟؟

مخم هنگه فعلا!...ولی ایشالله به زودی میذارم آبجی

این نظر توسط آسمان در تاریخ 1392/01/16 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

سلاااام حدیثه جون...خوبی؟؟؟...

ببخش دیروزاصن به نت دسترسی نداشتم...
امروزخووشال شدم کامنتتودیدم...

فک کنم ازاین به بعددیگه کمترمیتونم بیام اینجا...آخه تعطیلات تموم شدودوباره بایددنبال کارام باشم...ولی خیلیییی خوشحالم که دوستای خوبی مثه تو ومعصومه پیداکردم...من که همیشه به
یادتونم...


خوووب باشی...

سلام رفیق آسمانی
خوبم شکر...
ایشالله که تو کارهات موفق باشی....هر موقه تونستی بازم سر بزن خوشحال میشم
منم خوشحالم که باهات آشنا شدمشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تــــــرانـــــه جــــــــوانــــــی
  • شبســــــتانـــــه
  • .:اینجا رادیو جـــــــــوانــــــــــه:.
  • عاشقانـــه های بی "او"
  • غایـــب همیشـــه حاضـــر
  • سایت قبیله هواداران احسان علیخانی
  • صــــدای عاشـــقی...
  • پـــرچيــن خيــــال....
  • بچــرخ تـا بـچــرخـیمــ !
  • هســــــتم
  • !جـــوش شیــریــن!
  • بیــــــــــــــــــا جوونی کنیـــــمـ!
  • به هیــــچ عنــــوان
  • آوای رادیـــــو جــــــوان
  • رادیـــــو از نــــوع جــــوونش
  • دو خــــطی نوشت های مــــن
  • طرفداراטּ پـروپـاقرص مـحمودرضـا قدیریاטּ
  • مـوجـی چـو مـوج عـشـق بـاشـد هـمـی جـوان
  • روے مـפج خـآطـره هـآ
  • اینـــــجا ایـــران است، رادیـــو7
  • صـــــــدای شــــــب
  • لمـــــس رویـــــا
  • طرفـــداران پروپا قرص پیمـــان طالبـــــی
  • رادیـــــو جــوان~رادیــــوی رنـــگی
  • پاتــــــوق شبـــــــانه2(نیلوفر نوحی)
  • عشــــــق من رادیــــــو جوان
  • پاتــــــوق شبـــــــانه2(فاطمه و زهرا قاسمی)
  • جـــــوان رادیــــــو
  • غزل های اســـــتاد فاضــــل نظری
  • صـــــدای زنــــدگی
  • ســــــحرگـــــاه
  • مــــــوج جـــــوانــــی
  • طـــــرفداران شبــــــاشــــب
  • رادیــــــو جوونیـــــها2!
  • "نگـــــــاه های خواندنــــــــی"
  • رادیــــــو دوست داشتنــــــی من
  • ســــــــــلام ایــــــــــران
  • آدمــــــــــک
  • نیـــــــــلوفرانــــــــه
  • نفـــــس از تو لـــــذت از من
  • حســــن اسماعیــــل پور
  • گــــل ســــرخ
  • رادیــــــو جوونیـــــها!
  • اتــــــــاق آبــــــــی
  • صــــــدای جـــــــوان
  • شـــــب و صــــــدا
  • فـروزآن غفــور محسیــنے
  • یــــکــــ شـــــروع خوبـــــــ
  • بـــــهــتــــریـــــــن رادیـــــــــو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 601
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 16,040