loading...
خیال من

...

hadiseh بازدید : 522 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (156)

از سکوت کردن خسته شدم...

       ...از کوتاه اومدن خسته شدم...

خسته ام...

دهانم پر از حرف است...

اما...

حیف که با دهان پر نباید حرف زد...

خدایا...

تو میدونی که چقدر حرف دارم...

...

دارم فکر میکنم که چی بگم...ولی چیزی به ذهنم نمیرسه...

باز هم باید سکوت کنم...ادامه میدم...

خسته ام...

خسته میشم...

خسته خواهم شد...

ولی ادامه میدم...تا آخرش...

آخری که نمیدونم کی میرسه...

...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/04/28 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

گه گاه دل ادم حتی راضیه برای تحمل حرف ها و رفتارهای یه مشت ادم نادان ولی ناراضی برای شنیدن یه حرف عمد و غیر عمدی عزیزت....
همین که بخوای کم کنی عذاب کشیدنتو و دوری کنی از ناراحت کردن عزیزات و پیش خودت حد و مرزی بذاری ولی فرصت که پیش اومد به جای اینکه بپرسن چرا؟میگن بچه ای و افاده ای شدی و رو نمیدی و از این حرفا....ادم نیستیکه ادم حسابت کنیم....تا کی...واقعا تا کی باید تلاش کنیم که خودمون به بقیه اثبات کنیم؟میگم نمیشنون و کر میشن..نشون هم بدیم شخصیتمون رو لابد کور میشن و نمیبینن...

بازم میگم....اگه خودمون و "خدا" مارو بشناسه و به خودمون مطمئن باشیم نیازی به اثبات خودمون به دیگران نداریم مگر افرادی خاص!!!
چون خیلی از آدما اون چیزی رو که دوس دارن برداشت میکنن،نه اون چیزی که تو هدفت و منظورته!
پس خیلی خودتو درگیرش نکنشکلک

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/04/28 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

به عنوان خواهر بزرگتر یا به عنوان رفیق و به عنوان مشاور دارم میگم این رابطه هایی که به اسم خواهربرادری یا جی اف و عشقول بازیاست هیچ ابی گرم نمیشه و هیچ فایده ای نداره خودتون رو درگیر این مسایل نکنین رابطه ی خواهر برادری چه نتی چه دنیای واقعیت از اساس غلطه و اشتباهه و ضربه ی روحی داره که برای دخترخانما بیشترین تلنگر روحیه...
حواستون باشه...
یا رابطه های عشق و عاشقی که از 100 درصد 99 درصدشون فقط برا وقت گذرونیه و بس...نه عشقی درکاره نه دوست داشتن و فقط عادت کردن محضه..که اینجوری تنها هم نباشن...اما تنهایی به از بودن و هم نشین شدن با ادماییه که هم زیر ظاهرشون هم رو ظاهرشون چیزی قایم کردن...
ساده بودن خوبه اما ساده لوح بودن حماقته..
فرقه بین رفاقت و حماقت...حیفین خودتونو ارزون نشمرین قیمت تک تکتون خیلی بالاست که شدین اشرف مخلوقات..چون رشته ام روانشناسیه و بحران روحی جوونا رو خوب میدونم خواستم اینجا بنویسم...
با محدثه جونمم که حسابی جورم...
حال و احوال؟چه خبر از رادیو محدثه جونم؟

خاله خوبه؟سلام مخصوص برسون حتمااااااشکلکشکلک

باهت موافقم عزیز ولی خدارو شکر هیچ کدوم از بچه های اینجا اهل این حرفا نیستن...ممنون از حرفاتشکلک
خدارو شکر خوبم.......فعلا که خبر خاصی نیس،توکل بر خدا تا ببینیم آخرش چی میشه
خاله هم خووووبه سلام میرسونهشکلک
تو هم به خانوادت سلام برسونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/04/28 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

خدا عقل و معرفت و ادمیت بده به هممون و به بعضیا بیشتر خصوصا داداش علیرضای بی معرفتم که تو تولدمم تبریک نخواست بگه...اینه جواب منه ساده دل که محبتام اینجور پایمال میشن با دلم...واسش دعای خوبی و خوشی میکنم اما با گریه...ته دلم اصلا راضی نیست حتی تو حرم از دهنم در رفت اهی که به حق عظمت صاحب این شبا کمر اونایی که رنجوندنم بدجور به زمین گرم بخوره..

اهل نفرین نبودم و نیستم اما ادما و دنیا باهام بد تا کردن خیلی

حتی براش اس زدم که تو حرمم و دعات کردم بازم هیچی نگفت...

ایشالا خوب و خوش باشی از من به شما نصیحت نتو نباید جدی بگیری اخرش هیچ و پوچه...مثل من که گذاشتم نتو کنار و الان اسوده خاطرم خیلی..ارامش دارم هرچند زمین لرزه چشامو بارونی میکنه لرزه ی بعضیا و بعضی خاطره ها اما بهش رو نمیدم که از پا درام...شما هم همین کار رو کن..التماس دعا دارم برای شبای قدر...

و کلا منم دعات میکنم...

امیدوارم پرواز زندگیت به بلندای خواسته هات که خداست به اوج صعود برسه و با ارتفاع عشقش و خلبانی روحت با خوشی صافی به فرود بیای اونجایی که باید فرود بیاییم هممون چه دیر چه زود....اما یه جای خوب یه سرزمین پر از نور و عشق و آرامش که رنگ و بوی ناب ؟آسمونو میده....



آبجی دیگه بهش فکر نکن و خودتو درگیرش نکن...گفتم که،چیزی جز اعصاب خورد کردن نداره...تو راه خودتو برو بقیه هم راه خودشونو
ما کلاه خودمونو بپاییم که باد نبره هنر کردیم،به آدما باید اندازه لیاقتشون محبت کنی....البته تو هییییچ چیز افراط و تفریط خوب نیس....حتی به اونی هم که مطمئنی لیاقتشو داره نباید بیش از حد محبت کرد...
ممنونم ازت عزیز که بهم سر میزنی و حرفای دلتو میگی....امیدوارم حال دلت خوب باشه
منم التماس دعا دارم و اگه خدا قبول کنه دعا گوی همه هستم
لحظه های زندگیت آروووومشکلک

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/04/28 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

یاد اهنگ ابی و شادمهر افتادم:
من رویایی دارم رویای آزادی/رویای یک رقص بی وقفه از شادی

من رویایی دارم از جنس بیداری/رویای تسکین این درد تکراری

درد جهانی که از عشق تهی میشه/درد درختی که میخشکه از ریشه

درد زنانی که محکومه ازارند/دنیای کودکانی که تو چرخه ی کارند

تعبیر این رویا درمون دردامه/درمون این دردام تعبیر رویامه
رویای من اینه دنیای بی کینه/دنیای بی کینه رویای من اینه
من رویایی دارم رویای رنگارنگ/ رویای دنیایی سبز و بدون جنگ
من رویایی دارم که غیرممکن نیست/ دنیایی که پاک از تابلوهای ایست
دنیایی که بمب و موشک نمیسازه /موشک رو خواب کودک نمیندازه
دنیایی که تو اون زندونا تعطیلن/ ادم ها به جرم پرسش نمیمیرند

تیکه ی اولشو از نزدیک دیدم و لمس کردم...سخته خیلیم سخته..شکلک

آره آهنگش قشنگ و معنی داره
روزگار روزگار سختیه.....یکی کمتر سختی میکشه یکی بیشتر

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/04/28 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

ابجی نمیدونم چرا همه کم حرف بودنمو سکوتمو میذارن به حساب غرور یا چیزای دیگه...
دیگه خسته شدم از اثبات کردن خودم به بقیه...مامانم حالش بد شده بود اما الان خیلی بهتره شکرش... خواهری داره همه چی اروم میشه اما همیشه وقتی داره ارومی میاد ارامش که میشه میترسم که نکنه چیزی بشه....خدا باهامه اینروزا خیلی پررنگتر از قبل باهامه تو حال روزام تو حال شبام و سحرام تو حال اذان و افطار دیوونه ام میکنه اجی جونم...یه حال خوش و خوش اب و رنگ...مثل الان که بغضم گرفته دارم گریه میکنم از سر خوشحالی و دلتنگیش...



میدونم چی میگی...متاسفانه در مورد منم همینطور فکر میکنن....ولی من نیازی نمیبینم که بخوایم خودمونو اثبات کنیم!
انشالله که حضور خدا تو زندگیت روز به روز پررنگ تر باشه
خوووووب باشیشکلک

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/04/28 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

سلام محدثه جوووووووووووونم

شکلکشکلک

چطورایی؟چه خبرا؟



به به سلاااااام سعیده جااااانشکلک
خوبم خدا رو شکر....تو خوبی؟
خبر سلامتی

این نظر توسط سعیده در تاریخ 1392/04/27 و 12:07 دقیقه ارسال شده است

سلام محدثه جونم..
سلام دوست محدثه

خوبین؟خوشین؟

چه وبی درست کردی افرین خوشم اومد...شکلکشکلکشکلک

به به سلااااام سعیده جان
خوشحالم کردی...ممنون که سر زدی
خوبم شکر....تو خوبی؟شکلک

این نظر توسط س-نادری در تاریخ 1392/04/27 و 8:44 دقیقه ارسال شده است

سلام حدیثه جانم آپم بهم سر بزنشکلک

سلام عزیز...شکلکحتما ممنون که گفتیشکلک

این نظر توسط ستاره نادری در تاریخ 1392/04/20 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

سلام حدیثه گل آپم

http://radiojavan-ir.mihanblog.com/

و امشب از ساعت 10تا11 حتما بیا وبم برات و همچنین دوستای دیگم برنامهشکلک

شکلک
شکلک

شکلکشکلک

سلاااااام ستاره جانشکلک
حتما بهت سر میزنم ولی امشب نمیتونم آنلاینو بیام چون جایی افطاری دعوتیمشکلکشرمنده
ولی ممنووونم که دعوت کردی...امیدوارم خوش بگذره

این نظر توسط مهرک در تاریخ 1392/04/11 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

این جمله خیلی فنّی بودا ؛ با دهان پُر نباید حرف زد... ای‌وَل
اگه دوست داشتی یه سری هم به این لینک بزن؛
http://mehrak.blog.ir/page/Silence-log-in-art
متشکرم

جا داره اعتراف کنم اون جمله از خودم نبود!ولی حرف دل منم هست دیگهشکلک
بله،ممنون


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...15 16 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تــــــرانـــــه جــــــــوانــــــی
  • شبســــــتانـــــه
  • .:اینجا رادیو جـــــــــوانــــــــــه:.
  • عاشقانـــه های بی "او"
  • غایـــب همیشـــه حاضـــر
  • سایت قبیله هواداران احسان علیخانی
  • صــــدای عاشـــقی...
  • پـــرچيــن خيــــال....
  • بچــرخ تـا بـچــرخـیمــ !
  • هســــــتم
  • !جـــوش شیــریــن!
  • بیــــــــــــــــــا جوونی کنیـــــمـ!
  • به هیــــچ عنــــوان
  • آوای رادیـــــو جــــــوان
  • رادیـــــو از نــــوع جــــوونش
  • دو خــــطی نوشت های مــــن
  • طرفداراטּ پـروپـاقرص مـحمودرضـا قدیریاטּ
  • مـوجـی چـو مـوج عـشـق بـاشـد هـمـی جـوان
  • روے مـפج خـآطـره هـآ
  • اینـــــجا ایـــران است، رادیـــو7
  • صـــــــدای شــــــب
  • لمـــــس رویـــــا
  • طرفـــداران پروپا قرص پیمـــان طالبـــــی
  • رادیـــــو جــوان~رادیــــوی رنـــگی
  • پاتــــــوق شبـــــــانه2(نیلوفر نوحی)
  • عشــــــق من رادیــــــو جوان
  • پاتــــــوق شبـــــــانه2(فاطمه و زهرا قاسمی)
  • جـــــوان رادیــــــو
  • غزل های اســـــتاد فاضــــل نظری
  • صـــــدای زنــــدگی
  • ســــــحرگـــــاه
  • مــــــوج جـــــوانــــی
  • طـــــرفداران شبــــــاشــــب
  • رادیــــــو جوونیـــــها2!
  • "نگـــــــاه های خواندنــــــــی"
  • رادیــــــو دوست داشتنــــــی من
  • ســــــــــلام ایــــــــــران
  • آدمــــــــــک
  • نیـــــــــلوفرانــــــــه
  • نفـــــس از تو لـــــذت از من
  • حســــن اسماعیــــل پور
  • گــــل ســــرخ
  • رادیــــــو جوونیـــــها!
  • اتــــــــاق آبــــــــی
  • صــــــدای جـــــــوان
  • شـــــب و صــــــدا
  • فـروزآن غفــور محسیــنے
  • یــــکــــ شـــــروع خوبـــــــ
  • بـــــهــتــــریـــــــن رادیـــــــــو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 601
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 16,042