loading...
خیال من
hadiseh بازدید : 322 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (62)

تو زندگی حقایقی هست...

که میشه فهمید...

ولی نمیشه فهموند...

 

این دیالوگ آلپاچینو تو یکی از فیلماش هست به اسم "صورت زخمی"

اینو گفتم برسم به اینکه...

هر روز که بزرگتر میشم بیشتر تعجب میکنم...!

هر روز که با آدمای بیشتری آشنا میشم بیشتر تعجب میکنم...!

با بعضی ها که حرف میزنی باید فقط نگاهشون کنی...هیچی نگی...

وقتی میدونی تاثیری نداره...

و من همچنان...

تعجب میکنم!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/02/17 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

سلام حدیثه عزیز
وب اتاق آبی پست جدید گذاشتم
خوشحال میشم سر بزنی...

سلااااام فاطمه جانشکلک
چشم حتما سر میزنم رفیق

این نظر توسط نیلوفر آبی در تاریخ 1392/01/25 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

بوی یاس می آید...


السلام علیک یا فاطمه الزهرا....

امروز به یاد همگی بودم...
التماس دعا...

این نظر توسط نیلوفر آبی در تاریخ 1392/01/25 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

سلام حدیثه جان ببخشید دیر شد نمیدونستم این وب شماست ...یه بار اومدم پایین مطلب نوشته بود فاطمه!!!
خب شک کردم..
ولی الان فهمیدم که خودتی..

سلام نیلوفر جان...خواهش میکنم این حرفا چیه
خیلی خوشحال شدم سر زدیشکلک

این نظر توسط مینا اکبری در تاریخ 1392/01/24 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااااام.دلم برای ابجی دوقلو تنگ شدشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
چقد بهت وایسته شددددددم حدییییثههههشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

سلاااااااااام به آبجی دو قلوو خودم(شکلک قلب)
مثکه دوقلوویماشکلک....خیلی دوست دارم عزیز...ممنون که بهم سر زدیشکلک

این نظر توسط فاطمه عزیززاده در تاریخ 1392/01/24 و 16:19 دقیقه ارسال شده است

سلاآآآآآآآآآممم حدیثه گل شکلک .
وبت خععععععلی ععععععععععالیه .
موفق باشی عزیزم .

به به سلام فاطمه عزیززاده گل
ممنون که سر زدی
لطف داری...قابلتو ندارهشکلک

این نظر توسط زهرا زعفراني در تاریخ 1392/01/24 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

پسته جديد گذاشتم.دوست داشتي سر بزنشکلک

سلام عزیز...حتما سر میزنمشکلک

این نظر توسط زهرا زعفراني در تاریخ 1392/01/23 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

اجازه منم دست شماستشکلک

اختیار داریشکلک

این نظر توسط زهرا زعفراني در تاریخ 1392/01/23 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

بلاگفاست؟

آره...تو قسمت "لینک دوستان" وبم هست...ازونجا بیا
راستی با اجازت وبتو لینک کردمشکلک

این نظر توسط زهرا زعفراني در تاریخ 1392/01/23 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

خوبم مرسي عزيزم،پست جديد گذاشتم.دوست داشتي سر بزن.راستي وب معصومه چيه؟

خدا روشکرشکلک
چه خوووب...حتما سر میزنم عزیز
اسمش؟!بهترین رادیو...الانم اونجا آنلاینیم...اگه دوس داری بیا عزیز

این نظر توسط زهرا زعفراني در تاریخ 1392/01/23 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

سلام حديثه جون،خوبي؟چه خبر؟شکلک

سلااااام زهرا جان...
ممنوووون خوبم شکر...سلامتی خبری نیس
تو خوبی ایشالله؟شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • تــــــرانـــــه جــــــــوانــــــی
  • شبســــــتانـــــه
  • .:اینجا رادیو جـــــــــوانــــــــــه:.
  • عاشقانـــه های بی "او"
  • غایـــب همیشـــه حاضـــر
  • سایت قبیله هواداران احسان علیخانی
  • صــــدای عاشـــقی...
  • پـــرچيــن خيــــال....
  • بچــرخ تـا بـچــرخـیمــ !
  • هســــــتم
  • !جـــوش شیــریــن!
  • بیــــــــــــــــــا جوونی کنیـــــمـ!
  • به هیــــچ عنــــوان
  • آوای رادیـــــو جــــــوان
  • رادیـــــو از نــــوع جــــوونش
  • دو خــــطی نوشت های مــــن
  • طرفداراטּ پـروپـاقرص مـحمودرضـا قدیریاטּ
  • مـوجـی چـو مـوج عـشـق بـاشـد هـمـی جـوان
  • روے مـפج خـآطـره هـآ
  • اینـــــجا ایـــران است، رادیـــو7
  • صـــــــدای شــــــب
  • لمـــــس رویـــــا
  • طرفـــداران پروپا قرص پیمـــان طالبـــــی
  • رادیـــــو جــوان~رادیــــوی رنـــگی
  • پاتــــــوق شبـــــــانه2(نیلوفر نوحی)
  • عشــــــق من رادیــــــو جوان
  • پاتــــــوق شبـــــــانه2(فاطمه و زهرا قاسمی)
  • جـــــوان رادیــــــو
  • غزل های اســـــتاد فاضــــل نظری
  • صـــــدای زنــــدگی
  • ســــــحرگـــــاه
  • مــــــوج جـــــوانــــی
  • طـــــرفداران شبــــــاشــــب
  • رادیــــــو جوونیـــــها2!
  • "نگـــــــاه های خواندنــــــــی"
  • رادیــــــو دوست داشتنــــــی من
  • ســــــــــلام ایــــــــــران
  • آدمــــــــــک
  • نیـــــــــلوفرانــــــــه
  • نفـــــس از تو لـــــذت از من
  • حســــن اسماعیــــل پور
  • گــــل ســــرخ
  • رادیــــــو جوونیـــــها!
  • اتــــــــاق آبــــــــی
  • صــــــدای جـــــــوان
  • شـــــب و صــــــدا
  • فـروزآن غفــور محسیــنے
  • یــــکــــ شـــــروع خوبـــــــ
  • بـــــهــتــــریـــــــن رادیـــــــــو
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 601
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 16,048